Než budeme hovořit o budoucnosti restaurací, bylo by jistě ideální uvést různé historické toky, které vedly myšlenku jídelního zařízení k tomu, čím je dnes. Jste připraveni ponořit se sami do světa jídla? Vznik moderního restauračního zařízení je výsledkem společenské i společenské diskuse o“ principu “ restaurace Moderna, která v současnosti existovala již dávno v minulosti. Pojďme si navzájem zjistit vývoj restaurace a podívat se do budoucnosti, abychom obecně poznali, jak bude určitě vypadat v blízké budoucnosti.
Jak vznikl koncept restaurace?
Francie je domovinou, kde se zrodilo“ jídelní zařízení“. V letech před vládou teroru se ve skutečnosti zvýšila rozmanitost trattorií, které měly větší řadu receptů, se stoly nastavenými pro pevný počet zákazníků. Avšak nejen to, v Madridu je nejstarším restauračním zařízením na světě, které je stále v provozu, Botin v Madridu, narozený v roce 1725 v budově ze šestnáctého století. Založila ji vnučka francouzského šéfkuchaře, oženil se zde s Asturskou ženou a také si otevřel hospodu. Je to chrám kastilské tradice! V roce 1782 však Antoine Beauvillers, který ve skutečnosti opustil službu věci Provence, otevřel v Paříži jídelní zařízení s těmito atributy. Musíme si také uvědomit, že vždy v Paříži, v současné době kolem moderny 1760, existovala zařízení, která byla dominantou Pařížské kultury; zákazníci se však trochu lišili od typických klientů moderní restaurace. Tyto lokality byly vynikající pro ty,kteří potřebovali být zdravý, nabídl vaří a polévky pro každého za levné ceny. Po celou dobu hrůzy se díky rozlišování, které nabízeli, stali vynikajícím místem setkávání aristokratů.
Ve stejné době kuchaři používaní v ušlechtilých sídlech města, ponechaní bez práce, vytvořili Veřejné prostory, kde mohou potěšit dostatek různých zákazníků, a také proto zajistit jejich přežití.V Evropské situaci 18.století byl Londýn výjimkou, protože měl značný počet taveren rozhodně vyššího společného než jejich evropské protějšky. Jednalo se o místa, obvykle bohatá, kde byla nabízena rafinovaná jídla, přijít s nakonec velkým přístavem nebo sherrem. Zákazníci taveren byli nesmírně vybíráni a bylo také třeba je identifikovat mezi muži nejvyšší buržoazie nebo vyšší třídy, zejména pány, kteří seděli v Parlamentu. Během napoleonské éry tyto konotace zmizely, což z nich učinilo výhradně gastronomické ochutnávky. Po francouzské revoluci jsme proto konfrontováni s kariérou kuchaře, která se stává stylem, sociální realitou, která doslova vzlétne. Na konci secola. Během bitev však bylo poskytování plánováno pouze pro buržoazii. Kuchař byl považován za udržující postavu restaurace, konečně! Po 50.letech a finančním boomu, který navíc zasáhl Itálii, pozorujeme neustálý vývoj i diferenciaci myšlenky restaurace. Dříve byl založen především na konceptu prominentního jídla a také kombinace kuchyně a hotelu byla spojena s nízkou kvalitou.
Jaké jsou dnes stravovací zařízení?
Dnes se jídelní zařízení vyvinula a stala se pro sebe globem. Jednoduše přemýšlejte o čemkoli, co se vyvinulo kolem stravování díky theeb. Pojďme si navzájem vyzkoušet funkce dnešních stravovacích zařízení. Opravdu obvykle čteme o nápadech, vzhledem k tomu, že ve světě jídla jsme jako Angličané. Mějte na paměti, že koncept konkrétního druhu jídelního zařízení je velmi prozkoumán a zahrnuje také skupinu odborníků, skutečný personál. Značka a marketing, které umožňují, aby se jídelní zařízení přihlásilo, stejně jako výzdoba interiéru, která okamžitě ovlivňuje zákazníka a také musí sledovat Typ jídelního zařízení.
Jak budou vypadat jídelní zařízení budoucnosti?
Pokud rok 2020 nebyl jako film „zpět do budoucnosti“ plný technologií a také létajících bot, můžeme alespoň předpovědět, jak budou restaurace určitě vypadat za 10 let. Určitě budou tři hesla: udržitelnost; inovace; reklama. Pojďme je najít mezi sebou. Udržitelnost. Budeme si postupně uvědomovat ekologické uznání ve správě stravovacích zařízení, abychom se starali o atmosféru. Snížit používání plastů rostoucí počet, používat trvalé energetické systémy i zařízení, spolu s technikami úspory, recyklace a opětovného použití zdrojů, stále častěji. Kromě toho zmizí nádobí vyrobené z plastu nebo polystyrenu. Inovace. Výstřelky zdůrazňují, že přenosné zúčtovací terminály budou jistě výrazně rozšířené, což jistě umožní platbu přímo ze stolu, prostřednictvím mobilního telefonu. Již dnes najdeme méně i méně papírových výběrů potravin, které jsou nahrazeny online dostupnými s QR kódem.
Tabletové počítače, displeje, nabídky a elektronické tabulky vám pomohou zvýšit závazek klienta tím, že poskytuje Restaurace specifické zvýšené reality zkušenosti. Praktičtí roboti budou vykonávat drobnou mechanickou práci, která umožní zaměstnancům soustředit se na kvalitu potravin i kreativní myšlení, vše pro spokojenost klientů! Snesitelné, nejlepší? Reklama a marketing. K dispozici budou marketingové metody přizpůsobené různým druhům možných spotřebitelů na základě druhu jídelního zařízení. Reklama a marketing budou postupně využívány a online viditelnost prostřednictvím různých kanálů bude jistě brát v úvahu mnohem pečlivěji. V těchto měsících bylo jistě nutné být přítomen online, stejně jako mnoho v restauračním průmyslu uznává, že je to možnost, kterou lze využít k přivedení zcela nových spotřebitelů a jejich zachování. Být zahrnut na sociálních sítích, produkovat poutavé reklamy a také videoklipy, mít super kurátorskou kartu Google Business pro zvýšení reklamy a marketingu v sousedství, být zahrnut na vidličku a mít vynikající posudky na Trip Advisor bude jistě a musí být politika v tomto extrémně elektronickém světě. Inteligentní jídelní zařízení. Inteligentní jídelní zařízení nejsou absolutně nic jiného než reinterpretace starých trattorií. Vyrábějí zcela nová jídla s přihlédnutím k zvykům, stejně jako v Itálii jsou silnou technologií. Kreativita je založena na jídle i vrstvení s vynikající možností červených vín. Všichni zkušení s dokonalou dávkou podnikání a také reklama schopna nejlépe nabídnout tuto novou položku. Kuchyňská linka duchů. Nový styl, opravdu nedávný a dobře vyvinutý, je senzací „oblasti vaření duchů“. Jídelní zařízení, jako je tato, jsou vyvinuta pro vaření jídel a jejich zásobování, nemají místnost, kde si můžete vzít jídlo. Funkčním příkladem je jídelní zařízení v Miláně, otevřeno v plném lockdowu. Zrodila se z myšlenky Luca Guelfiho, majitele firmy, který jistě věnuje pozornost analýze současné situace i trendům v odvětví restaurací, který si představoval nové post-koronavirové situace a koupil formát narozený v Americe, nový v Bel Paese.
Trendy budoucnosti: jak, kde a také co budeme určitě jíst
„Host je suverénní,“ řekla Elena Arzak před několika měsíci z fáze Kursaal v St.Sebastian. Z Kongresu Gastronomika zahájila revoluční reflexi v této souvislosti:“ existuje zcela nový publikum s četnou i různou citlivostí, s nesnášenlivostí a také s tím, kdo si přeje utéct z degustačního menu: vzhledem k tomu, že si hodlá vybrat, prožijte jedinečný a osobní zážitek“.
Není to zřejmé, zejména v národě diktatury neomezených degustačních menu. Ať už se jedná o návrh, který tak zůstal, nebo o semeno, které určitě nakonec poroste, je to přesto typické znázornění světa: světa haute cuisine, který si musí udělat vlastní odhady, někdy v podstatě, v kapse a na poli. Úpravy a studie: pokud gigant jako Albert Adria-skutečně on-musel změnit styl své Enigmy za běhu, zbavit se „nezbytné ochutnávky“ a také přizpůsobit plány požadavkům svých spotřebitelů, znamená to, že časy se skutečně skutečně změnily.
Nebo se transformují: tam ve Španělsku, stejně jako-vše naznačuje-zde. Nejen kvůli větrům krize ovlivňujícím Evropu, která je v současné době vyčerpaná COVIDEM (a také nyní rozrušená ozvěnami války), ale přesně v důsledku obrácení požadavků i hlavních priorit, těch, kteří navštěvují jídelní zařízení, stejně jako ti, kteří tam fungují. A není náhodou, že se množí neformální místa na půli cesty mezi barem a restaurací, často vytvořená jednotlivci, kteří mají historii dobrého jídla, kteří se rozhodli osvobodit se od konkrétních rituálů a závazků přijatých ke schválení. Zde přepracovávají velmi osobní sklepy, přesné kuchyňské prostory, tenké karty autorizované kuchaři a vlastníky firem, které se obvykle vzdávají konvenčního oddělení přímo do programů pro osamělý seznam jídel, velkých i malých, které si můžete otevřeně vychutnat. Je to signál přání lehkosti i svobody. Je to myšlenka, ne jediná, zeměkoule, která se přehodnocuje, ve svých formách jako ve svých složkách.